Швидка допомога (Одеса) +38 (0482) 343-062 +38 (067) 7343-062 +38 (099) 9343-062

Перший візит

Меню

Раді вітати Вас в Into-Sana — що варто знати для першого візиту

Мене звати Галина Усенко, я директор мережі клінік Into-Sana. Рада знайомству!

Наша команда дуже вдячна Вам за вибір нашої клініки.

Щодня ми працюємо над якістю наших послуг та рівнем сервісу. Не менш важливим для нас є високий рівень безпеки наших клієнтів.

Саме тому ми впроваджуємо міжнародні стандарти JCI. Ми знаходимося у стані змін та побудови нових стандартизованих процесів: деякі можуть Вас здивувати, бо раніше з таким не стикалися. Буду відвертою - ще не всі процеси відбуваються ідеально, тому дуже сподіваюсь на Ваш зворотній зв’язок - буду вдячна, якщо Ви заповните анкету, яку ми надішлемо Вам після візиту.

Я хочу повідомити важливу інформацію про Into-Sana, яка має забезпечити комфорт та безпеку Вашого першого та наступних візитів.

  1. Якщо ви застраховані, візьміть, будь ласка, ваш страховий поліс або його фото. 
    Для належного оформлення документів нам буде потрібний номер полісу та назва страхової компанії.
  2. Якщо Ви сплачуєте самостійно, то оплата відбувається в касі з видачею касового чеку - ми працюємо офіційно та прозоро, сплачуючи усі податки. Або можна сплатити онлайн через сервіс PayPal, скориставшись QR-кодом, що розміщений на Вашому акті.
  3. На період епідемії протягом всього візиту необхідно бути у масці.
    У зв’язку з COVID-19 в нашій клініці суворий епідемічний режим - носіння маски, що покриває нос та рот, обов’язкове протягом всього візиту. Якщо Ви прийшли без маски, співробітники рецепції забезпечать вас нею.
  4. Будь ласка, прийдіть на перший візит на 15 хвилин раніше, щоб підписати Загальну Згоду.
    Цей документ підписується один раз та зберігається в нашому архіві. Він є вимогою українського законодавства, дає клініці право зберігати та обробляти Ваші дані, а також визначає ваших довірених осіб, регламентує доступ до ваших даних або їх зміну по телефону. Щоб зберегти Ваш час у клініці, Ви можете ознайомитися з текстом Загальної Згоди за цим посиланням: https://into-sana.ua/articles/zagalna-zgoda-na-nadannya-medichnih-poslug/
  5. На рецепції Вас попросять показати документ, що посвідчує особу.
    Це необхідно для однозначної ідентифікації, щоб усі медичні документи, зокрема лікарняні, були створені з Вашим правильно написаним іменем та саме у вашій електронній медичній картці. Якщо Ви не будете мати документу, Вас попросять назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові та дату народження. Попереджаємо, що при цьому може бути порушеним стандарт збереження конфіденційності, тому що поруч можуть бути інші люди. Відсутність документу також не дозволить отримати результати Ваших минулих досліджень чи лікарняний, тому що ми не можемо бути впевненими, що віддаємо їх власнику - саме вам.
  6. За бажанням Ви можете оформити бонусну карту клієнта Into-Sana. 
    Ви можете це зробити до чи після прийому. Бонусна карта накопичувальна — 5% та працює за принципом кешбеку. Ви можете використовувати її всією родиною, варто лише надати карту. 
    Дізнатися більше про програму лояльності можна тут: https://into-sana.ua/programa-loyalnosti/
  7. На початку прийому у кожному кабінеті Вас попросять назвати прізвище, ім’я, по-батькові та дату народження.
    Це частина міжнародного стандарту ідентифікації. Кожен медичний працівник має бути впевненим, що надає послугу саме тій людині, якій вона потрібна, і не нашкодить, що він або вона перевіряє історію здоров’я та вносить дані до потрібної медичної карти. Просимо з розумінням ставитися до того, що за один візит Вас можуть кілька разів запитати як Вас звати.
  8. У персональному онлайн-кабінеті будуть доступні Ваші висновки, результати аналізів та оплати.
    Документи будуть доступні у форматі pdf для перегляду та завантаження. Доступ до персонального кабінету ви отримаєте у повідомленні або за вашим запитом у Facebook Messenger або Viber.
  9. Будемо вдячні за відгуки.
    Якщо після візиту Ви залишилися незадоволеним, або хочете подякувати нам за роботу, будь ласка, повідомте нам про це в Анкеті, яку ми Вам надішлемо, або за телефоном та посиланням, що розміщені в клініці, або у Messenger чи Viber.

Бажаємо Вам здоров’я та до зустрічі!